reklama

SDKÚ, berte si príklad z Galka

pochváliť ktoréhokoľvek politika za čokoľvek, čo vyzerá ako pozitívny čin pre občana mi je brutálne proti srsti a okrem toho na to normálne ani nie je dôvod. Robiť pozitívne činy pre občanov je základnou náplňou práce každého politika, za ktorú je z daní platený a je to psou povinnosťou každého  blahobytného občanovho služobníka, ktorý si v politike v konečnom dôsledku  vždy na svoje nemalé výhody príde, aj keď priamo nekradne. Skôr si myslím, že ak ktorémukoľvek politikovi kedykoľvek a z akéhokoľvek dôvodu, alebo dokonca aj bez dôvodu vynadáte, tak keď aj nikto iný, on sám už bude vedieť za akú černotu to bolo. V prípade ministra Galka však musím urobiť výnimku, on je pre mňa prekvapením roka tejto vlády.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Na začiatku som si myslel, že práve on bude typyckým príkladom na odborný flek čisto stranícky dosadeného diletanta, ktorý o tom, čo má robiť nemá ani šajn a bude robiť len to, čo mu nadiktujú zo straníckej centrály. Myslel som si, veď čo už také môže na ministerstve obrany riešiť bývalý šéf supermarketu? Akú má odbornú kvalifikáciu viesť takéto ministerstvo a akú má kvalifikáciu o problematike, v ktorej sa nevyzná medzinárodne rokovať, keď navyše ani nevie po anglicky? Bude sa vyznať hádam len v zásobovaní vojakov konzervami a keksami, aj to iba v lokálnom. Toto som si ja na začiatku o Galkovi myslel.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale som sa mýlil. Mýlil som sa možno ani nie tak vo vtedajších osobných kvalifikačných predpokladoch pána Galka, ako v tom, aké kvalifikačné predpoklady sú teraz v SR, keď tu chválabohu bezprostredne nehrozí žiadna vojna, pre vykonávanie funkcie ministra obrany podstatné.

Podstatnými kvalifikačnými predpokladmi tam zrejme, ďaleko viac ako dokonalá angličtina, sú vlastná poctivosť a nekompromisnosť voči zlodejom a rozkrádačom všetkého druhu. Podstatnou metódou práce tam zrejme je veci efektívne riešiť, ale pritom sa sám nestať súčasťou fungovania existujúceho chorého neefektívneho systému. Podstatou je žumpu vyčistiť a sám zostať čistý. Bez kompromisov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zatiaľ sa mi zdá, že to Galkovi ide (keby mu to nešlo, ten systém by to na neho už vytiahol). Klobúk dole, ten supermarkeťák má lepšie kvalifikačné predpoklady pre slovenskú politiku ako som si dokázal predstaviť.

Poctivosť sa totiž dodatočne doučiť nedá. Čokoľvek ostatné áno.

Ján Galan

Ján Galan

Bloger 
  • Počet článkov:  247
  •  | 
  • Páči sa:  57x

Občan SR, Crisis & Change Interim Manager (D x V x F > R)Krízy podnikov aj celých brandží z nejakých lokálnych dôvodov vždy boli a vždy ich nakoniec vyriešil trh. Ale dlhovú a kvôli nej hospodársku krízu mohli politici spôsobiť iba preto, lebo im na to občania prenechali dostatok moci a peňazí. Je najvyšší čas im jedno aj druhé podstatne zredukovať. Zoznam autorových rubrík:  Krízový manažmentNezožerme im všetkoNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu