reklama

99% voličov tu chceli mať naposledy komunisti

Ani Coca-Cola nechutí 99% ľuďom. Niektorí určite radšej uprednostnia iné nápoje. Ani na Mercedese by sa nechcelo voziť 99% ľudí. Niektorým je možno sympatickejší Bavorák, či Audina. Ani na Maledivy by nechceli ísť dovolenkovať všetci. Niektorým by tam možno bolo teplo a radšej by išli niekam za polárny kruh. Neviem si spomenúť na akokoľvek dobrú a lákavú vec (ak taká vôbec existuje), ktorá by vyhovovala 99%-tám ľudí. A už vôbec si neviem predstaviť, že by takou vecou mohla byť nejaká politická strana.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Politická strana bez programu. Politická strana, ktorá namiesto toho aby svojim vlastným, autentickým a hlavne zverejneným programom, životopismi a majetkovými priznaniami svojich zakladateľov, štandardne a férovo súťažila o svojho voliča na predvolebnom trhu. Programom, ktorý vyjadruje ich vlastné a autentické hodnoty. Nie. Oni namiesto toho hovoria "Vytvor s nami program občianskej iniciatívy 99%."

To znamená, že 99% registrovaných voličov tam má prísť a dohodnúť sa na spoločnom programe ich strany? OK, tak ja by som napríklad chcel, aby ten budúci národný futbalový štadión postavili bližšie k nášmu domu. Ale čo ak ho bude chcieť mať bližšie k svojmu bývaniu aj nejaký iný oprávnený volič? A už ani nechcem domyslieť ako tá debata o volebnom programe dopadne, ak sa takých nájde viac ako dvaja. Ak aj k dohode miliónov ľudí na všetkých bodoch programu príde, tak by bolo dobré aby potom aj všetci sedeli v parlamente a mohli to tam odkontrolovať (ja len aby sa na niekým navrhnutý bod programu nezabudlo...).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zdá sa, že zakladatelia strany, či iniciatívy 99% majú síce dosť peňazí, ale ani potuchy o tom, ako funguje marketing. Úplne najzákladnejšie pravidlo marketingu sa týka segmentácie trhov a cieľových skupín. V skratke sa to dá vyjadriť tak, že ak niekto ponúka všetkým všetko, tak to väčšinou v praxi dopadne tak, že neposkytne nikomu nič.

Takže chlapci, ja síce tiež nechcem nezamestnanosť, korupciu, imunitu... a všetko čo tam spomínate, ale aj keď nepatrím do toho vami spomínaného 1%, tak do tých vašich 99% rovnako nepatrím a ani nikdy patriť nebudem. Lebo mne to príliš smrdí takou nejakou komunistickou proletárčinou, na konci ktorej má zostať niekto podvedený. Veď 99% voličov tu chcela mať naposledy komunistická strana a všetci vieme ako to dopadlo.

Ján Galan

Ján Galan

Bloger 
  • Počet článkov:  247
  •  | 
  • Páči sa:  57x

Občan SR, Crisis & Change Interim Manager (D x V x F > R)Krízy podnikov aj celých brandží z nejakých lokálnych dôvodov vždy boli a vždy ich nakoniec vyriešil trh. Ale dlhovú a kvôli nej hospodársku krízu mohli politici spôsobiť iba preto, lebo im na to občania prenechali dostatok moci a peňazí. Je najvyšší čas im jedno aj druhé podstatne zredukovať. Zoznam autorových rubrík:  Krízový manažmentNezožerme im všetkoNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu