reklama

Nie vy, ale ja som štát!

„Štát som ja“, vyhlásil kedysi absolutistický monarcha Ľudovít XIV. a následne sám seba vymenoval do funkcie svojho vlastného prvého ministra. „Opozícia útočí na štátnosť“, vyhlásil dnes, o nejakých 350 rokov neskôr premiér jednej (ešte stále) demokratickej krajiny v EU, v súvislosti so snahou opozície obžalovať prezidenta za úmyselné porušenie ústavy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Premiér teda týmto výrokom mne, občanovi SR jasne oznámil, že podľa jeho vnímania „v SR je štátom prezident". A podľa všetkého predpokladám, že asi už ani nepotrvá dlho a bude mi dnešný premiér ako občanovi SR chcieť oznámiť aj to, že: „prezidentom som ja". A zrejme tým nebude myslieť mňa, ale seba.

Hm, no asi by som mu ako občan na to mal nejako odpovedať aby tu náhodou neprišlo, ako hovorieva tuto susedný prezident, k nejakému „zásadnému nedorozumeniu". Takže pán premiér, takto to nie je a ani nikdy nebude. Lebo vy všetci štátni úradníci v akejkoľvek volenej funkcii, či sa už voláte Vladovia, Robovia, Ivanovia, Ivety, či akokoľvek inak, ste iba z milosti občana dočasne zvolení a platení úradníci, vy ste iba dočasní správcovia štátu, vy ste iba služobníci.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak vám náhodou ešte ani po 20 rokoch stále nedochádza kto tu je štát, tak vám ako občan oznamujem, že nie nejaký volený úradník je tu štát - ale tu som štát ja, občan SR!

A zároveň Vám oznamujem, že pokiaľ sa preukáže, že ktorýkoľvek volený úradník úmyselne porušil Ústavu SR, či akýkoľvek iný zákon, tak jeho obžaloba nikdy nebude „útokom na štátnosť", ale práve naopak, vždy to bude iba ochrana štátnosti.

Ján Galan

Ján Galan

Bloger 
  • Počet článkov:  247
  •  | 
  • Páči sa:  57x

Občan SR, Crisis & Change Interim Manager (D x V x F > R)Krízy podnikov aj celých brandží z nejakých lokálnych dôvodov vždy boli a vždy ich nakoniec vyriešil trh. Ale dlhovú a kvôli nej hospodársku krízu mohli politici spôsobiť iba preto, lebo im na to občania prenechali dostatok moci a peňazí. Je najvyšší čas im jedno aj druhé podstatne zredukovať. Zoznam autorových rubrík:  Krízový manažmentNezožerme im všetkoNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu