reklama

Slovenský premiér si zaslúži istotu

Určite si to v diskusii pod článkom zlíznem a kadejaké pravicové úderky a brigádnici ani neviem z koľkých straníckych a prezidentských centrál na mne nenechajú jeden suchý vlas, ale ja som sa už rozhodol. Rozhodol som sa, že v mojom mizernom pravicovom voličskom živote nastal po dlhých rokoch čas urobiť aspoň jednu poriadnu a správnu vec. Asi to v tejto spoločnosti neprajníkov nebudem mať ľahké, ale naozaj som sa rozhodol, že urobím niečo, čo nie je v móde ani u občanov, ani u médií a nášho premiéra, aj keď je ľavicový, podporím. Lebo takto sa naozaj fungovať nedá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Kam sa pozriete, kde si vypočujete názory ľudí, kde si čokoľvek prečítate v médiách (a to už ani nehovorím o tých vyslovene protištátnych či protivládnych), tam na premiéra všetci len nadávajú, všetci ho len ohovárajú a všetci mu prajú zle. Veď neviem ako vy, ale ja naozaj nepoznám ani v najširšom rádiuse môjho okolia jediného človeka, ktorý by ho chválil a podporil.

Funkcia premiéra je asi tá najzodpovednejšia funkcia na Slovensku a v takejto atmosfére strachu o vlastnú pracovnú budúcnosť, pod tlakom neistoty vo vlastnom zamestnaní sa práca poriadne vykonávať nedá. Veď choďte v takejto zodpovednej, náročnej a stresovej funkcii každý deň do práce s tým, že neviete čo s vami bude, že neviete kde budete už o 2 mesiace!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rovnako ako to pochopili niektoré osobnosti kultúrneho a spoločenského života na Slovensku, pochopil som aj ja, že nášho pána premiéra je treba podporiť práve teraz, práve keď sa rozhoduje o jeho budúcnosti. Nielen bežní ľudia, ale aj náš premiér potrebuje mať svoje istoty, lebo pod tlakom neistej budúcnosti sa naplno pracovať pre blaho občanov Slovenska nedá.

Preto ja, aj moje široké okolie sme sa rozhodli, že pomôžeme pánovi premiérovi aby si udržal svoje terajšie pracovné miesto Premiéra SR až do volieb v roku 2016. Lebo na rozdiel od jeho neprajníkov úplne chápeme, že aj slovenský premiér si od občanov zaslúži dostať svoju istotu zamestnanosti.

Ján Galan

Ján Galan

Bloger 
  • Počet článkov:  247
  •  | 
  • Páči sa:  57x

Občan SR, Crisis & Change Interim Manager (D x V x F > R)Krízy podnikov aj celých brandží z nejakých lokálnych dôvodov vždy boli a vždy ich nakoniec vyriešil trh. Ale dlhovú a kvôli nej hospodársku krízu mohli politici spôsobiť iba preto, lebo im na to občania prenechali dostatok moci a peňazí. Je najvyšší čas im jedno aj druhé podstatne zredukovať. Zoznam autorových rubrík:  Krízový manažmentNezožerme im všetkoNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu