Je nepochybné, že nielen pre pána Kisku, ale aj pre jeho konkurentov pracujú profesionálne marketingové tímy expertov na komunikáciu s verejnosťou. Keby som to chcel vidieť negatívne, tak by som ešte dodal, že všetkým je jasné z čoho týchto, určite nie lacných marketerov platí pán Kiska (výhradne zo svojich vlastných, už zdanených peňazí), ale len čert a sponzori vedia, či tí ostatní kandidáti dostávajú tieto drahé služby v rámci dobročinnosti komunikačných expertov... Ale budem to vidieť pozitívne a vychádzať z toho, že aj tie neúspešné prezidentské kampane sú pre našu ekonomiku prospešné, lebo predsa aj to reklamné odvetvie dáva ľuďom prácu a platí dane.
Ale iné je na tom zábavné, a to je problém marketerov, ktorí komunikujú proti pánovi Kiskovi. Ako do čerta ohovoriť niekoho, koho nie je za čo ohovoriť? Lebo ak niekto bol roky v politike, tak sa na neho už niečo nájde, ako politik predsa v niečom namočený byť musel..., ale ak má niekto transparentnú podnikateľskú minulosť, všetko priznané a zdanené a nerobí s ničím tajnosti, vrátane financovania vlastnej kampane, tak čo si na neho vymyslieť?
No jasné, je treba poukázať na to, že je bohatý a závisť voličov už zapracuje - veď ako môže niekto, kto je bohatý porozumieť bežnému človeku s jeho problémami? Ale sakra, ten Kiska je na porazenie, veď on cez toho Dobrého anjela dokázal, že bežným ľuďom s ich problémami rozumie ešte omnoho viac ako iní kandidáti... . No nič, keď to nejde inak, tak ho ohovoríme aspoň za to, proti čomu sa nemôže brániť a čo on sám priznáva.
Ohovoríme ho za to, že nie je skúsený v politike a že sa ešte nestihol naučiť pekne rečniť ako politici!
Ale sakra, veď voliči ho práve preto volia... . Ten Kiska musí byť pre marketerov konkurencie vážne na porazenie. Lebo on pre voličov predstavuje reálny obsah, kým ich kandidáti väčšinou len formu a vlastnou minulosťou nepodložené sľuby do budúcnosti.
Ťažko je ohovoriť slušného človeka.