Do zamestnania podľa životopisu, za prezidenta podľa rečí?

Autor: Ján Galan | 6.3.2014 o 10:30 | (upravené 6.3.2014 o 15:18) Karma článku: 11,96 | Prečítané:  1183x

Keď čítam rôzne primitívnejšie či rafinovanejšie a niekedy až nápadne nenápadné pokusy ako ešte narýchlo očierniť, ohovoriť, či podľa možnosti aspoň akokoľvek spochybniť prezidentského kandidáta Kisku pred jeho voličmi, tak sa musím smiať.

Je nepochybné, že nielen pre pána Kisku, ale aj pre jeho konkurentov pracujú profesionálne marketingové tímy expertov na komunikáciu s verejnosťou. Keby som to chcel vidieť negatívne, tak by som ešte dodal, že všetkým je jasné z čoho týchto, určite nie lacných marketerov platí pán Kiska (výhradne zo svojich vlastných, už zdanených peňazí), ale len čert a sponzori vedia, či tí ostatní kandidáti dostávajú tieto drahé služby v rámci dobročinnosti komunikačných expertov... Ale budem to vidieť pozitívne a vychádzať z toho, že aj tie neúspešné prezidentské kampane sú pre našu ekonomiku prospešné, lebo predsa aj to reklamné odvetvie dáva ľuďom prácu a platí dane.

Ale iné je na tom zábavné, a to je problém marketerov, ktorí komunikujú proti pánovi Kiskovi. Ako do čerta ohovoriť niekoho, koho nie je za čo ohovoriť? Lebo ak niekto bol roky v politike, tak sa na neho už niečo nájde, ako politik predsa v niečom namočený byť musel..., ale ak má niekto transparentnú podnikateľskú minulosť, všetko priznané a zdanené a nerobí s ničím tajnosti, vrátane financovania vlastnej kampane, tak čo si na neho vymyslieť?

No jasné, je treba poukázať na to, že je bohatý a závisť voličov už zapracuje - veď ako môže niekto, kto je bohatý porozumieť bežnému človeku s jeho problémami? Ale sakra, ten Kiska je na porazenie, veď on cez toho Dobrého anjela dokázal, že bežným ľuďom s ich problémami rozumie ešte omnoho viac ako iní kandidáti... . No nič, keď to nejde inak, tak ho ohovoríme aspoň za to, proti čomu sa nemôže brániť a čo on sám priznáva.

Ohovoríme ho za to, že nie je skúsený v politike a že sa ešte nestihol naučiť pekne rečniť ako politici!

Ale sakra, veď voliči ho práve preto volia... . Ten Kiska musí byť pre marketerov konkurencie vážne na porazenie. Lebo on pre voličov predstavuje reálny obsah, kým ich kandidáti väčšinou len formu a vlastnou minulosťou nepodložené sľuby do budúcnosti.

Ťažko je ohovoriť slušného človeka.

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Ficov statusový symbol, amnestie a El sexico (Schutzov týždeň)

Fico je absolútne raritný otvorenosťou a vytrvalosťou, s akou vozí štátnu radkyňu.

KOMENTÁRE

Zničia raz naše deti svet?

Do 20 rokov má zmiznúť takmer polovica pracovných miest.

SVET

Pre deti vo svete bol rok 2016 zlý, jeden z najhorších

Na celom svete je ohrozených takmer pol miliardy detí.


Už ste čítali?