reklama

Do zamestnania podľa životopisu, za prezidenta podľa rečí?

Keď čítam rôzne primitívnejšie či rafinovanejšie a niekedy až nápadne nenápadné pokusy ako ešte narýchlo očierniť, ohovoriť, či podľa možnosti aspoň akokoľvek spochybniť prezidentského kandidáta Kisku pred jeho voličmi, tak sa musím smiať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Je nepochybné, že nielen pre pána Kisku, ale aj pre jeho konkurentov pracujú profesionálne marketingové tímy expertov na komunikáciu s verejnosťou. Keby som to chcel vidieť negatívne, tak by som ešte dodal, že všetkým je jasné z čoho týchto, určite nie lacných marketerov platí pán Kiska (výhradne zo svojich vlastných, už zdanených peňazí), ale len čert a sponzori vedia, či tí ostatní kandidáti dostávajú tieto drahé služby v rámci dobročinnosti komunikačných expertov... Ale budem to vidieť pozitívne a vychádzať z toho, že aj tie neúspešné prezidentské kampane sú pre našu ekonomiku prospešné, lebo predsa aj to reklamné odvetvie dáva ľuďom prácu a platí dane.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale iné je na tom zábavné, a to je problém marketerov, ktorí komunikujú proti pánovi Kiskovi. Ako do čerta ohovoriť niekoho, koho nie je za čo ohovoriť? Lebo ak niekto bol roky v politike, tak sa na neho už niečo nájde, ako politik predsa v niečom namočený byť musel..., ale ak má niekto transparentnú podnikateľskú minulosť, všetko priznané a zdanené a nerobí s ničím tajnosti, vrátane financovania vlastnej kampane, tak čo si na neho vymyslieť?

No jasné, je treba poukázať na to, že je bohatý a závisť voličov už zapracuje - veď ako môže niekto, kto je bohatý porozumieť bežnému človeku s jeho problémami? Ale sakra, ten Kiska je na porazenie, veď on cez toho Dobrého anjela dokázal, že bežným ľuďom s ich problémami rozumie ešte omnoho viac ako iní kandidáti... . No nič, keď to nejde inak, tak ho ohovoríme aspoň za to, proti čomu sa nemôže brániť a čo on sám priznáva.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ohovoríme ho za to, že nie je skúsený v politike a že sa ešte nestihol naučiť pekne rečniť ako politici!

Ale sakra, veď voliči ho práve preto volia... . Ten Kiska musí byť pre marketerov konkurencie vážne na porazenie. Lebo on pre voličov predstavuje reálny obsah, kým ich kandidáti väčšinou len formu a vlastnou minulosťou nepodložené sľuby do budúcnosti.

Ťažko je ohovoriť slušného človeka.

Ján Galan

Ján Galan

Bloger 
  • Počet článkov:  247
  •  | 
  • Páči sa:  57x

Občan SR, Crisis & Change Interim Manager (D x V x F > R)Krízy podnikov aj celých brandží z nejakých lokálnych dôvodov vždy boli a vždy ich nakoniec vyriešil trh. Ale dlhovú a kvôli nej hospodársku krízu mohli politici spôsobiť iba preto, lebo im na to občania prenechali dostatok moci a peňazí. Je najvyšší čas im jedno aj druhé podstatne zredukovať. Zoznam autorových rubrík:  Krízový manažmentNezožerme im všetkoNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu