reklama

Pán Fico veď vy ste náš Jánošík, my si vás nedáme!

Už sa na to nemôžem pozerať. Tá obludná kampaň, ktorá sa spustila proti pánovi premiérovi Ficovi sa každým dňom stále viac a viac stupňuje! Veď pomaly už neuplynie ani jediný deň, aby som v nejakom médiu nezbadal vlčiu svorku 12 drábov (a jednej drábice), ktorí mu neustále idú po krku, útočia na neho a pomaly sa medzi sebou už hádajú a prekrikujú aj v tom, kto pána premiéra najviac ohovorí pred celým Slovenskom. A pán premiér tomu všetkému musí čeliť celkom sám. Sám proti všetkým, ako taký kôl v plote.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Oni na neho kolektívne kričia a on im hrdinsky a trpezlivo oponuje, uhýba sa a argumentuje, bráni sa a vzdoruje tomu výchru slov tak neohrozene, ako to dokáže len tá pevná socha Jánošíka na kopci v Terchovej.

Áno, lebo náš pán premiér je taký náš Jánošík! Jedným berie a druhým dáva.

A všetci dvanásti drábi (a jedna drábica) na neho kričia:

Jánošík, kapitán, bol si jak tulipán, ale ti už zvlečú ten pekný dolomán, dolomán červený, zelenú košeľu; jaj! beda, prebeda, veru ti podstelú.

A náš Jánošík im na to:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

zbíjal som ja, zbíjal sedem rôčkov v lete: a vy že odkedy ten biedny ľud drete?!"

A oni že:

Jánošík, junošík, máš ty zlata mnoho, povedz nám, kde ho máš?

A náš Jánošík im na to:

„Čo koho do toho?" Kde ho mám, tam ho mám, v tajných sieňach Tatry, však si ho ten nájde, komu ono patrí.

A jeden z nich, (taký nejaký Gajdošík, či Hrušošík?..., či ako sa to len volá), že:

Jánošík, junošík, máš veľké poklady: vymeň že si, vymeň (za moju podporu) ten svoj život mladý!

A náš Jánošík mu na to:

„Vymeniť? - a načo? vy psohlavci vzteklí! Nie! - teraz ma zjedzte, keď ste ma upiekli!"

„Chyťte ho!" - Ktože to? ty, Gajdošík (či Hrušošík?) zradný?! Ty zradca? - teda ty samý prvý padni! A tu jedným chmatom oddrapí roh stola: zafundží - a zradný Hrušošík mŕtvola.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(Zdroj: http://zlatyfond.sme.sk/dielo/85/Botto_Smrt-Janosikova/3#ixzz2vXaOB4WN)

Ale ja viem presne o čo tej svorke ľútych psohlavcov, ktorí sú proti pánovi premiérovi naozaj ide, mňa neoklamú, ja som ich už prekukol. Im ide o jeho funkciu! (a až potom o to zlato)

Pán Fico nebojte sa, vo funkcii premiéra vás podržíme - nášho Jánošíka si predsa nedáme! Ste pripravený pre nás a my pre vás.

Vaše Slovensko (až do roku Pána 2016).

Ján Galan

Ján Galan

Bloger 
  • Počet článkov:  247
  •  | 
  • Páči sa:  57x

Občan SR, Crisis & Change Interim Manager (D x V x F > R)Krízy podnikov aj celých brandží z nejakých lokálnych dôvodov vždy boli a vždy ich nakoniec vyriešil trh. Ale dlhovú a kvôli nej hospodársku krízu mohli politici spôsobiť iba preto, lebo im na to občania prenechali dostatok moci a peňazí. Je najvyšší čas im jedno aj druhé podstatne zredukovať. Zoznam autorových rubrík:  Krízový manažmentNezožerme im všetkoNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu