reklama

p.Kiska by mal vystúpiť v parlamente. Nie za opozíciu, za občanov.

Už som tu písal, že si nemyslím, že je prezident Kiska povinný riešiť mizériu pravice. Ale myslím si, že ako občiansky prezident so 60%-tnou podporou zúčastnených voličov by sa mal venovať najmä a v prvom rade tomu, čo za mizériu považujú občania SR. Navyše, veď nám to sľúbil keď povedal:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

„Pre kandidatúru som sa rozhodol z frustrácie zo súčasného stavu na Slovensku. "Záleží mi na našej krajine, som frustrovaný z toho, v akom stave je naša spoločnosti a chcem preto zmeniť Slovensko. Chcem, aby naše Slovensko bolo ekonomicky prosperujúce, ale aj sociálne spravodlivé, aby sa tu dobre žilo všetkým ľuďom. Chcem to dosiahnuť svojimi skúsenosťami a aktívnym prístupom pri vykonávaní úradu" 

Takže:

Vážený pán prezident, som občan SR a dovoľte mi použiť Vaše slová z kampane:

Záleží mi na našej krajine a som frustrovaný z toho, v akom stave je naše zdravotníctvo, najmä z medializovaných odôvodnených podozrení čo sa v zdravotníctve deje s peniazmi pacientov a všetkých daňových a odvodových poplatníkov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem, že nemáte žiadnu legislatívnu ani výkonnú právomoc, ale jedno urobiť pre mňa ako občana môžete. Môžete ísť do parlamentu a politikom v mojom, v našom 60%-tnom zastúpení jasne a bez servítky povedať čo si o ich 25 ročnom, prepytujem, “manažovaní“ zdravotníctva myslíme. Zároveň im môžete za nás občanov dať konkrétne úlohy a ich splnenie v našom mene termínovať do volieb v roku 2016 a ubezpečiť ich, že priebežné plnenie úloh budeme prostredníctvom Vás kontrolovať a vyhodnocovať.

Som si istý, že naši politici ocenia keď sa na nich obrátite s milou predvolebnou prosbou v mene 60% voličov.

Vopred pekne ďakujem!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Váš volič.

Ján Galan

Ján Galan

Bloger 
  • Počet článkov:  247
  •  | 
  • Páči sa:  57x

Občan SR, Crisis & Change Interim Manager (D x V x F > R)Krízy podnikov aj celých brandží z nejakých lokálnych dôvodov vždy boli a vždy ich nakoniec vyriešil trh. Ale dlhovú a kvôli nej hospodársku krízu mohli politici spôsobiť iba preto, lebo im na to občania prenechali dostatok moci a peňazí. Je najvyšší čas im jedno aj druhé podstatne zredukovať. Zoznam autorových rubrík:  Krízový manažmentNezožerme im všetkoNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu