reklama

Cyklistická búdka pri hrádzi

Asi ten starý, typicky slovenský vtip poznáte. Ten, ako Ferovi na parkovisku pred domom stále niekto vykrádal auto až sa raz naštval a na okno svojho auta nalepil ceduľu s nasledovným odkazom:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (101)

„Odkaz zlodejom, toto auto má 15 rokov, je celé zhrdzavené, neštartuje, už nemá rádio ani nič čo by stálo za reč a nádrž je prázdna.“ Tak si na druhý deň ráno príde k autu a vidí, že stojí na tehlách a na svojej cedule číta dodatok: „Načo sú ti na takom aute kolesá?“

Presne takto som sa cítil v Bratislave pri cyklistickej hrádzi.

Asi pred štyrmi týždňami si idem na bicykli okolo lodenice pri začiatku cyklistickej hrádze a vidím, že tam pribudla búdka. Také drevené odpočívadlo pre cyklistov s prístreškom, lavicami, stolom, stojanmi na bicykle a čo ma najviac zaujalo, že aj s mechanickou pumpou. Potešilo ma to lebo som práve mal pocit, že mi fučí koleso, tak som si ho dofúkal aby som došiel domov a navyše začalo liať, tak som sa v tej búdke schoval. Tá pumpa tam bola strčená v takej napevno ukotvenej železnej rúrke, hovorím si, že rozumné aspoň ju nikto neukradne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Idem okolo tej búdky o ďalší týždeň, rozmýšľam či znova nefúknem do kolesa, ale všimnem si, že z tej pumpy niekto vytrhol hadičku. Hovorím si debili, načo je niekomu hadička vytrhnutá z pumpy?

Obrázok blogu

Idem okolo tej búdky aj o ďalší týždeň, hadička tam stále nebola, ale všimol som si, že v tej búdke už chýba aj ten drevený stôl – zo zeme trčali len šróby, na ktorých bol upevnený aj jedna z tých lavíc bola ulomená.

Obrázok blogu

Idem okolo tej búdky aj o štvrtý týždeň a vidím, že ju niekto rozkopal.

Obrázok blogu

V prvom momente som si uvedomil. že som tú búdku mal rád, mal som k nej vyvinutý osobný vzťah. Pomohla mi dofúkať koleso a ukryla ma pred dažďom. V ďalšom momente ma napadla bezmocná zúrivosť, že debili... . Potom mi napadlo, že kamarátka architektka bola prednedávnom kdesi v Nórsku či Dánsku a rozprávala ako tam vyzerajú verejné záchody aj v opustenom parku. Že také drahé a umelecké prevedenie ešte nevidela, že by sa za ne u nás nemusel hanbiť ani 5-hviezdičkový hotel. A sú tam stále funkčné a nedotknuté tie luxusné záchody v tom opustenom parku..., debili.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale potom som sa ukľudnil a uvedomil som si, že slovenská logika nepustí. Veď načo je niekomu cyklistická búdka bez funkčnej pumpy, bez stola a s ulomenou lavicou?

Ján Galan

Ján Galan

Bloger 
  • Počet článkov:  247
  •  | 
  • Páči sa:  57x

Občan SR, Crisis & Change Interim Manager (D x V x F > R)Krízy podnikov aj celých brandží z nejakých lokálnych dôvodov vždy boli a vždy ich nakoniec vyriešil trh. Ale dlhovú a kvôli nej hospodársku krízu mohli politici spôsobiť iba preto, lebo im na to občania prenechali dostatok moci a peňazí. Je najvyšší čas im jedno aj druhé podstatne zredukovať. Zoznam autorových rubrík:  Krízový manažmentNezožerme im všetkoNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu