reklama

Radičovú, Sulíka, Lipšica a Procházku tu nikto nechce

Radičovú tu nedávno nechcela SDKÚ, tak ju odtiaľ vyintrigovali až kamsi do Oxfordu, Sulíka tu teraz chcú vymeniť na predsedníckom fleku SaS, aby ho potom mohli vypoklonkovať do EP. Lipšica sa už podarilo (chválabohu) v KDH zbaviť definitívne a Procházku tam včera aj s jeho nápadmi zase vyignorovali tak, že už aj sám chlapec musel uznať, že za KDH pre neho viac nemá význam kandidovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (55)

Takýchto štyroch exotov tu nechce mať žiadna štandardná pravicová politická strana. A ja tým stranám úplne rozumiem, veď kto by ich aj chcel. Byť v politike slušný a poctivý, myslieť pozitívne, mať dobré nápady a zmysel pre spravodlivosť (nielen pre seba, ale aj pre občanov tejto krajiny) sa v slovenskej politike predsa nenosí a nikdy nenosilo. Takáto naivita predsa nezodpovedá starému dobrému "politickému štandardu" v SR už dvadsať rokov a tí exoti (každý z nich nejakým svojim spôsobom) ten štandard narúšajú. Nehodia sa sem a vo svojich štandardných stranách sa stávajú neštandardnými, a preto nežiaducimi. A tak sa ich jedného po druhom politické strany zbavujú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak teda čo s nimi, kam s nimi? Ja neviem, ja som iba taký malý bezvýznamný občan, taký pravicový volič (nič také, čo by niektorú z tých vážnych štandardných strán nejako extra zaujímalo). Ja by som sa tých štyroch nepotrebných trebárs ujal, keď ich tu už nikto nechce. Ja by som si tých exotov nechal. Nie, že by som tým niekomu chcel narúšať nejaký jeho starý dobrý politický štandard..., ja by som si ich nechal čisto z takého zberateľského záujmu. A niečo by som si z nich v budúcnosti vyskladal, len tak zberateľsky. Čo ja viem..., žeby som si z nich vyskladal nejakú budúcu vládnu pravicovú koalíciu? A uložil by som si ich niekam... nie na poličku, ale už viem kam - do parlamentu!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veď keď ich tu nikto nechce, tak čo s nimi?

Ján Galan

Ján Galan

Bloger 
  • Počet článkov:  247
  •  | 
  • Páči sa:  57x

Občan SR, Crisis & Change Interim Manager (D x V x F > R)Krízy podnikov aj celých brandží z nejakých lokálnych dôvodov vždy boli a vždy ich nakoniec vyriešil trh. Ale dlhovú a kvôli nej hospodársku krízu mohli politici spôsobiť iba preto, lebo im na to občania prenechali dostatok moci a peňazí. Je najvyšší čas im jedno aj druhé podstatne zredukovať. Zoznam autorových rubrík:  Krízový manažmentNezožerme im všetkoNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu