reklama

Ide ma poraziť zo SaS aj z Kisku

Asi by som mal dnes kvôli tej voľbe GP smútiť a nadávať. Ale ja nesmútim a nenadávam, mňa z toho len ide poraziť. Aby bolo jasno, napriek tomu, že som za SaS aj za Kisku (nemôžem si pomôcť, ale za Osuského nie som), alebo práve preto ma z nich ide poraziť. Lebo ako sa hovorí, skutočne naštvať môžu človeka len tí, na ktorých mu záleží. SaS kedysi chcela v budúcich voľbách ašpirovať na nejakých 10-15% (aspoň toľko chcel ešte nedávno so SaS dosiahnuť dnes 3%-tný Kollár aj s “novým“ Lipšicom, ako čerešničkou na tej druhej liberálnej torte...).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

No, nechce sa mi teraz počítať koľko to je voličov, ale je to určite viac ako tých cca 300 tisíc, ktorých mala SaS vo svojich zatiaľ najlepších časoch. A je to určite omnoho viac, ako tých 150 tisíc, ktorých mala SaS vo svojich časoch najhorších.

A čo sa týka pána Kisku, ten na svojich plagátoch spomína tuším nejakých 1.000.000 (slovom: jeden milión) ľudí, ktorí vraj dokážu zmeniť Slovensko...

Dnes sa v parlamente historicky lámala demokracia, ako kedysi za Mečiara. A pred našim parlamentom proti tomu demonštrovalo až nejakých možno 60 (slovom: šesťdesiat) občanov a nie, neorganizovala to SaS ani pán Kiska, ale organizovala to Aliancia Fair play, takže ktovie koho to boli voliči.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No, len mi tak napadlo - robia si z nás SaS a pán Kiska vážne srandu? Lebo stačí len povedať a na najbližšej maturitnej stretávke zorganizujem väčší protest ako SaS aj Kiska dokopy. Hm, len potom si už nebudem tak celkom istý, či to bude práve za SaS a za Kisku...

Ján Galan

Ján Galan

Bloger 
  • Počet článkov:  247
  •  | 
  • Páči sa:  57x

Občan SR, Crisis & Change Interim Manager (D x V x F > R)Krízy podnikov aj celých brandží z nejakých lokálnych dôvodov vždy boli a vždy ich nakoniec vyriešil trh. Ale dlhovú a kvôli nej hospodársku krízu mohli politici spôsobiť iba preto, lebo im na to občania prenechali dostatok moci a peňazí. Je najvyšší čas im jedno aj druhé podstatne zredukovať. Zoznam autorových rubrík:  Krízový manažmentNezožerme im všetkoNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu