Pri všetkej úcte k pánovi Osuskému a jeho dlhoročnej konzervatívnej, multistraníckej politickej kariére si neviem predstaviť, že sa z politika, ktorý v stranách kde bol nikdy nezískal viac ako niekoľko desatín % voličskej podpory, strane SaS podarí vyrobiť víťaza prezidentských volieb, ktorý dokáže poraziť politika kalibru Fica. Jednoducho dostať sa v prvom kole z 3% na číslo aspoň trochu porovnateľné s Ficovými cca 35-40%-tami a získať podporu všetkých pravicových voličov v druhom kole, je aj pre osvedčených marketingových mágov zo 4,8%-tnej strany SaS asi pritvrdý orech. Aj keď kvôli tomu investovali do 1 (slovom: jedného) billboardu. Myslím si, že skôr sa dá marketingovo premeniť voda na Coca-Colu, ako 3%-tná voličská podpora na 40%-tnú.
A už ani nechcem domyslieť to Déjà vu, v ktorom by SaS ďalších iks rokov musela voličom vysvetľovať, že ona teraz nemohla za zvolenie Fica a tie Osuského prepadnuté 2-3%, ktoré chýbali niektorému populárnejšiemu kandidátovi na postup do druhého kola a kvôli ktorým tam postúpil Fico s Hrušovským nie sú z jej viny, ale z viny niektorého z tých 10-20%-tných kandidátov...
Z uvedených dôvodov mi nie je jasné, čo chceli nominátori pánov Hrušovského a Osuského voličom pravice týmito nomináciami povedať. Ak to chcem vidieť pozitívne a nechcem sa zaoberať nejakými konšpiračnými slovnými spojeniami ako plánované sekundovanie Ficovi, zapožičanie trójskeho koňa, plánované rozriedenie hlasov pravice, či psychiatrickými slovnými spojeniami ako totálna strata súdnosti a strata zmyslu pre vnímanie reality, tak mi vychádzajú obidve nominácie iba ako dobrý vtip.
Tak sme sa fajn pobavili, ale poďme konečne hovoriť o budúcom prezidentovi vážne.